دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





درد ودل دخترک عاشق با خدا

ديشب هنگامي كه دلم بسيار شكسته بود از نامردي هاي اين مردم آدم نما سرم را گذاشتم روي پاهاي خداي مهربانم و آهسته گريستم دستش را لاي موهايم كردو بهم گفت دختركماز چه ناراحتي بگو بگو ميخواهم مرحم دردت باشم بگو مي خواهم سنگ صبورت باشم دستانش را بوسيدم و گفتم خداي من قلبم را شكستند روحم را آزار دادند و بي شرمانه به من ظلم كردند . او خم شد و پيشانيم را بوسيد و گفت عزيزم ناراحت نباش آنها قلب من را هم شكستند مني كه خداي آنهايم مني كه بهترين ها رابهشان دادم مشكلي نيست مانند من صبور باش ببين و ساكت باش بسپارشان به زمان كه اين نيز ميگذرد . نميدانستم چه بگويم بلند شدم و محكم بغلش كردم و گفتم خدايا اگر تو را نداشتم چه ميكردم در ايندنياي نامردي ها اگر تو كنارم نبودي چگونه مي توانستم اينهمه خيانت را تحمل كنم خداي مهربانم دوستت دارم . او نيز درحالي كه من را محكم در سينه خودميفشرد گفت عزيز دلم من هم تو را دوست دارم حال در آغوش من بخواب تا تمام غمهايت را فراموش كني . و من در آغوش گرم و مهربان او بخواب رفتم و ديدم واقعا وقتي او هست دل به ديگري بستن براي چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت0:44---13 مرداد 1391
خیلی خیلییییییییی وبتون قشنگ بودامیدوارم درتمام مراحل زندگی تون موفق شوید

maryam
ساعت15:31---22 تير 1391
kheili ghashang bood vaghean behem deldari dad

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 8:28 | |